Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
testek

Motorrijden door Nederland - persoonlijke tips en ervaringen - Holandia

Czytali temat:
Seweryn563 Pawlo+1985 Dziedzinski astro0 (727 niezalogowanych)
2 Posty
Seweryn563
(Seweryn563)
Początkujacy
Mijn partner en ik zijn van plan een motorreis door Nederland te maken. Welke bezienswaardigheden en regio's moeten we bezoeken? Zijn er speciale accommodaties voor motorrijders?
Zgłoś wpis
2 Posty
astro0
(astro0)
Początkujacy
Hé, ik kom uit Duitsland en ben met de motor naar Nederland gegaan. Ik zou zeggen dat het een van de saaiste ervaringen was die ik ooit op de fiets heb gehad. Op de weg mag je geen vrachtwagens inhalen, want meestal is er tussen de steden altijd een rechte lijn. Op de snelweg overdag 100 km/u met fikse boetes (mijn vriend kreeg er een).

Vooral Rotterdam is leuk en in Almelo is het heerlijk vertoeven in de Zwemparadijs maar over het algemeen is het saai.

België is de tweede slechtste ervaring, omdat alles gewoon plat en recht is.

Ik ga graag met de auto of trein naar deze landen, maar niet met de motor. Wil je reis niet verpesten, maar eerlijke feedback geven.
Zgłoś wpis
2 Posty
astro0
(astro0)
Początkujacy
Seweryn563 napisał:
Mijn partner en ik zijn van plan een motorreis door Nederland te maken. Welke bezienswaardigheden en regio\'s moeten we bezoeken? Zijn er speciale accommodaties voor motorrijders VidMate ?

I got this,..
Zgłoś wpis

Bliżej nas