Holendrzy nie są już tak mili jak wcześniej. Nowa kampania społeczna ma to zmienić
#DOESLIEF, czyli bądźmy dla siebie milsi. fotolia.com/ fot.djile/ royalty free
Bądźmy milsi!
Vandaag lanceren we onze nieuwe campagne: #DOESLIEF. Deze campagne confronteert Nederland met groot en klein onaardig gedrag. Lees er alles over op onze website! pic.twitter.com/1YsuK0hvmP
— SIRE (@stichtingSIRE) March 4, 2019
Czy Holendrzy są mili?
De #doeslief #SIRE campagne is natuurlijk truttigheid ten top, maar toch moest ik eraan denken toen ik vanmiddag dit verkeersbord spotte op de #Kruiskade @rotterdam #Rotterdam pic.twitter.com/p2ULeOAIrI
— Sigrid de Jong (@smdejong1981) March 11, 2019
Problemy Holandii
Innym problemem są coraz wyraźniej odznaczające się różnice w zamożności mieszkańców kraju. Mogą one wprowadzać nieprzyjemne napięcia. Ponadto należy też zwrócić uwagę na nietolerancję, brak szacunku do innych ludzi, zachowania antyspołeczne, samolubność, problemy z integracją oraz kwestię imigrantów.
Wszystkie te czynniki pośrednio wpływają na społeczeństwo, sprawiając, że na co dzień, w zwykłych międzyludzkich interakcjach, ludzie nie odnoszą się do siebie tak serdecznie jak kiedyś. Być może szybka reakcja zwolenników akcji sprawi, że Holendrzy faktycznie staną się milsi.
Za kampanię #DOESLIEF odpowiedzialna jest fundacja SIRE Nederland, stawiająca na poruszanie trudnych tematów społecznych. Jako formy walki z nieodpowiednim zachowaniem w sieci proponują używanie tagu akcji oraz publikowanie specjalnych gifów. Na stronie inicjatywy można także na bieżąco śledzić wypowiedzi, które zostały oznaczone jako nieodpowiednie.
Wist u dat... #doeslief pic.twitter.com/OcsjTQzxAe
— Bart (@BartNijman) March 4, 2019
To może Cię zainteresować