Witam
Chciałabym przestrzec wszystkich korzystających z transportu busem na trasie Holandia - Polska przed "firmą" Holand Komfort. Miałam wątpliwą przyjemność skorzystać z usług tej firmy.
Kierowca, który przyjechał po mnie w Holandii (byłam pierwszą osobą, którą zabierał) spóźniony o 2 godziny nie miał zielonego pojęcia jaką trasą pojedzie a o kolejnych adresach dowiadywał się z wiadomości sms otrzymywanych podczas jazdy od właściciela firmy.Podczas podróży dołączył do nas właściciel firmy i wtedy sam zasiadł za kierownicą i dopiero zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
Faktyczna kwota za przejazd była o 10 Euro wyższa od podanej podczas rezerwacji
Nic wspólnego z rzeczywistością nie miały również informacje podane w ogłoszeniu firmy typu: 1.auta z dvd i Internetem - BRAK!, 2.solidność i atrakcyjne ceny - ?!?, 3.Zapraszamy do korzystania z naszych wzorowych usług - NIE ZAUWAŻYŁAM ŻADNEGO WZORU DO NAŚLADOWANIA!, 4.Zapewniamy bezpieczny i szybki przejazd komfortowymi busami - KIEROWCA NIE WIEDZIAŁ GDZIE JEST KOŁO ZAPASOWE W AUCIE, PODRÓŻ NA TRASIE 1100 KM TRWAŁA 19 GODZIN A W BUSIE BYŁO BRUDNO!
Całą drogę kierowca sms-ował i rozmawiał przez telefon trzymając go przy uchu, pomijam głośną muzykę, która miała chyba na celu niedopuścić do zaśnięcia kierowcy podczas jazdy i propozycję dla jednej z pasażerek aby wysiadła 80 km przed wskazanym adresem ( w ofercie jest informacja o podróży z adresu pod adres).Kierowca pozwalał pasażerom na spożywanie alkoholu, wiadomo że wiąże się to z częstszymi postojami.Podczas zmiany koła mój bagaż został zniszczony, nie mogło być inaczej kiedy bagaże były wrzucane do auta,kiedy po zmianie koła okazało się że brakuje w nim powietrza pasażerowie zostali zmuszeni do opuszczenia pojazdu ( godzina druga w nocy a my stoimy około godziny na placu w niewiadomej miejscowości na terenie Niemiec,bo kierowca pojechał na stację dopompować powietrze ) Totalną przesadą było naciąganie pasażerów na alkohol i kawę oraz załatwianie prywatnych spraw po drodze przed rozwiezieniem wszystkich klientów.
Po przekroczeniu polskiej granicy to pasażerowie ustalali kto, w jakiej kolejności będzie wysiadał i w ten sposób sami określili trasę przejazdu.Jakaś masakra!
Czuję ogromny niesmak, krzywdę i całkowity brak szacunku
Straciłam pieniądze, dużo czasu i nerwów
Jeżeli ktoś ma podobne doświadczenia lub podróżował z przewoźnikiem Holand Komfort z Łubowa proszę o opinie. Odniosłam wrażenie że takie lekceważące zachowanie nie było jednorazowe.
Nie pozwólmy aby takie nieuczciwe firmy miały możliwość funkcjonować na rynku.
Chciałabym przestrzec wszystkich korzystających z transportu busem na trasie Holandia - Polska przed "firmą" Holand Komfort. Miałam wątpliwą przyjemność skorzystać z usług tej firmy.
Kierowca, który przyjechał po mnie w Holandii (byłam pierwszą osobą, którą zabierał) spóźniony o 2 godziny nie miał zielonego pojęcia jaką trasą pojedzie a o kolejnych adresach dowiadywał się z wiadomości sms otrzymywanych podczas jazdy od właściciela firmy.Podczas podróży dołączył do nas właściciel firmy i wtedy sam zasiadł za kierownicą i dopiero zaczęły się dziać dziwne rzeczy.
Faktyczna kwota za przejazd była o 10 Euro wyższa od podanej podczas rezerwacji
Nic wspólnego z rzeczywistością nie miały również informacje podane w ogłoszeniu firmy typu: 1.auta z dvd i Internetem - BRAK!, 2.solidność i atrakcyjne ceny - ?!?, 3.Zapraszamy do korzystania z naszych wzorowych usług - NIE ZAUWAŻYŁAM ŻADNEGO WZORU DO NAŚLADOWANIA!, 4.Zapewniamy bezpieczny i szybki przejazd komfortowymi busami - KIEROWCA NIE WIEDZIAŁ GDZIE JEST KOŁO ZAPASOWE W AUCIE, PODRÓŻ NA TRASIE 1100 KM TRWAŁA 19 GODZIN A W BUSIE BYŁO BRUDNO!
Całą drogę kierowca sms-ował i rozmawiał przez telefon trzymając go przy uchu, pomijam głośną muzykę, która miała chyba na celu niedopuścić do zaśnięcia kierowcy podczas jazdy i propozycję dla jednej z pasażerek aby wysiadła 80 km przed wskazanym adresem ( w ofercie jest informacja o podróży z adresu pod adres).Kierowca pozwalał pasażerom na spożywanie alkoholu, wiadomo że wiąże się to z częstszymi postojami.Podczas zmiany koła mój bagaż został zniszczony, nie mogło być inaczej kiedy bagaże były wrzucane do auta,kiedy po zmianie koła okazało się że brakuje w nim powietrza pasażerowie zostali zmuszeni do opuszczenia pojazdu ( godzina druga w nocy a my stoimy około godziny na placu w niewiadomej miejscowości na terenie Niemiec,bo kierowca pojechał na stację dopompować powietrze ) Totalną przesadą było naciąganie pasażerów na alkohol i kawę oraz załatwianie prywatnych spraw po drodze przed rozwiezieniem wszystkich klientów.
Po przekroczeniu polskiej granicy to pasażerowie ustalali kto, w jakiej kolejności będzie wysiadał i w ten sposób sami określili trasę przejazdu.Jakaś masakra!
Czuję ogromny niesmak, krzywdę i całkowity brak szacunku
Straciłam pieniądze, dużo czasu i nerwów
Jeżeli ktoś ma podobne doświadczenia lub podróżował z przewoźnikiem Holand Komfort z Łubowa proszę o opinie. Odniosłam wrażenie że takie lekceważące zachowanie nie było jednorazowe.
Nie pozwólmy aby takie nieuczciwe firmy miały możliwość funkcjonować na rynku.