Zwracam Ci częsciowo honor Patboy...W prehistorycznych czasach eksportu aut nie istniało takie coś,dlatego normalna dedukcją smiałem twierdzić że to niemozliwe aby jedno państwo wydawało blachy państwa innego obecnie.Jednak faktycznie teraz od jakiegoś czasu taka rzecz ma miejsce na podstawie jakiejś tam umowy miedzy DE i NL jak mi tłumaczył znajomy Holender zajmujacy się tym na codzień.....
Jednak zeby takie blachy wykupić,nadal konieczne jest posiadanie ważnego APK,takie mam info od niego na świeżo-a facet siedzi w branży samohodowej oraz eksport/import dość długo....Ja znam go juz 10lat...Własnie od niego z warsztatu brałem zielone blachy i targalismy auto na Venlo aby tam zrobić zakup żółtych DE;,a do niego skądś z Holandii -na ryzyko ....na własnoręcznie wymalowanych jakichś tam wyimaginowanych rejestracjach
Heh...stare czasy
Myślę ze nie ma potrzeby więcej mieszać dziewczynie w głowie...Link od wicia pomoze jej wystarczajaco w problemie
A jeśli auto bdzie miało ważne APK,to wizyta w RDW,kilka minut i można sie kulać
Jedyne co warto nadmienic i przypomnieć to to,iż w okresie zimowym w Niemczech-niestety kraj tranzytowy- "obowiazkowa" jest jazda na oponach zimowych,tak dziadowsko sprecyzowana przepisami ze masakra...Wiec w celu uniknięcia kłopotów i dość słonego mandatu gdy bdziemy targać auto na kołach,warto zaopatrzyć się w jakieś używane zimowe gąsienice
Do granicy PL dość spory kawałek....A pogoda w tym okresie moze sie zmienić jak w kalejdoskopie
PZDR