Witam, w zeszłym roku pracowałem w Holandii od sierpnia do końca grudnia. Przy okazji rozliczania podatku, starałem się o zwrot dodatku do ubezpieczenia. Załatwienie obydwu spraw powierzyłem firmie CUF z Poznania. 25 Marca b.r. otrzymałem maila informującego o rejestracji danych korespondencyjnych w Toeslagen, sprawa miała się rozstrzygnąć w przeciągu kilku tygodni. Dwa dni póżniej otrzymałem maila, gdzie CUF poinformował mnie że nie otrzymali jeszcze formularzy z Toeslagen i wysyła do nich ponaglenie. Niestety takie same wiadomości dostawałem przez 5 miesięcy, a nic konkretnego w mojej sprawie się nie działo. Dopiero 31 sierpnia otrzymałem maila o zgłoszeniu mojego wniosku przez pracowników CUF osobiście w Toeslagen, z zaznaczeniem że został zgłoszony na drukach zastępczych przez co może zostać odrzucony, a szacowany czas rozpatrzenia mojej sprawy to 6 miesięcy 3 listopada otrzymałem kolejnego maila z wiadomością o zatwierdzaniu mojego numeru konta przez Toeslagen. Na forach przeczytałem opinie że taki proces trwa około 8 tygodni, stąd moje pytanie do bardziej doświadczonych odnośnie holenderskich procedur koleżanek i kolegów czy to normalne że sprawy ciągną się tak długo, czy po prostu jest coś nie tak i czy jest szansa żebym otrzymał zwrot jeszcze w tym roku?
7 Lat temu