Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
testek
206 Postów
Doświadczony forumowicz
Oczywiście że tak Ask!

Jedno z drugim nie ma nic wspólnego.

To, że ja nie ukrywam swojej tożsamości nie zmienia niczego.
Nie boję się wyzwisk i potępienia...

Dodam, że nie zajmuję się pierdołami i wycinaniem części postów...

Chciałem usuwać sterczące fiuty i agresywną reklamę skoncentrowaną na zysk

zwłaszcza fiuty

a to dla tego, że nie ma obyczajowej bramki na wejściu na forum i przy rejestracji

gdyby było, że forum jest od 18+ to wtedy niech se sterczą

a tak to łamanie internetowego prawa jest

poleci cała strona i co wtedy?

przez jednego użytkownika co wrzuca swoje organy...

Ludzie, netem zajmuję się od lat...

a na dzieci, się nie wrzeszczy, że się sparzą, tylko odsuwa się gorący garnek dalej, żeby nie dosięgnęły...

Ciężko mi się z Tobą zgodzić Ask, więc tego nie zrobię...

Modzi na MN to nie modzi, to rodzaj sekty,

jesteście zbyt bardzo,
ja przez ten miesiąc usunąłem może dwa posty
a Ty????

(retoryczne)

pzdr
Zgłoś wpis
206 Postów
Doświadczony forumowicz
Dodam, że w mojej opinii, obecna działalność modów pracuje na rzecz obniżenia jakości forum i popycha ten proces socjalnego upadku całej społeczności na przód...

dwa:

wskaż mi Ask nieobyczajność czy inne niewłaściwe zachowanie i obiektywnie uargumentuj a zwrócę honor i naniosę poprawki...
Zgłoś wpis
475 Postów
Patboy !!!
(Patboy)
Latający Holender
Ha ,Co sie z nimi stalo? pouciekali kolego a jak nie to juz sie raczej nieodzywaja!
Typowa polszczyzna na obczyznie,zlosliwosc zazdrosc, nieuprzejmosc jak i anonimowosc niektorych gosci na forum powoduje ze poziom tu ogromnie spadl