Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
testek

()
Początkujacy
komega85 napisał:
Uwazam ze nie warto skoro nasz kraj jest taki piekny !Jesli w naszym kraju polityka bylaby lepsza nie sadze aby tu tyle was siedzialo w NL poza tym ta POGODA tu to jakis koszmar koszmar koszmar! Ja jestem po studiach i to nie byle jakich studiowalam amerykanistyke w Krk a mimo to nie bylam w sanie znalezc odpowiedniej pracy dla siebie niestety Jestem w Hol. juz drugi rok mam zamiar odlozyc pieniadze i kupic sobie male miszkanie w tym roku w PL i zamieszkac tam juz na stale ! Po czesci oplaca sie tutaj byc przez wzglad na zarobki ale to tylko moja opinia czy ktos ja jeszcze podziela ?

komega85 ja podzielam Jestes wolna w ten weekend moze???

Ktos tam napisal ze lepsza sluzba zdrowia, smiac mi sie chce jesli w polsce kazali by ci placic rowniez w przeliczeniu ok 380zl miesiecznie obowiazkowego ubezpieczenia zdrowotnego to na pewno by ci przystawili telewizorek przed patrzalki w szpitalu i nie tylko.

Czasami nie potrafie pojac dlaczego co niektorzy porownuja polske do holandii i innychkrajow UE. Polske, gdzie jeszcze w powietrzu czuc smrod upadlego komunistycznego panstwa. Macie tyle lat a jeszcze w bajki wierzycie ze w ciagu parunastu lat przemian bedziecie mieli w polsce zachod???
Zgłoś wpis
220 Postów
ark .
(ark)
Doświadczony forumowicz
77 Postów
Uma T
(Uma)
Gaduła
Baileys:
-mniej chamstwa,
-usmiechnieci ludzie na ulicach,
-czyste ulica, chodniki.
Zgoda, male holenderskie miejscowosci sa sympatyczne i malownicze. Natomiast duze miasta holenderskie sa po prostu brudne, a mieszkancy sa czesto agresywni i chamscy. Chodniki sa zapaprane przez pieski, psich kup nikt nie sprzata, a na ulicach walaja sie sterty smieci, pojemniki na smieci sa albo zapchane, albo przepelnione. Gdzie te czasy kiedy kazdy zamiatal chodnik przed drzwiami wejsciowymi?