Holenderska marka piwa nowym sponsorem EURO 2020
![Holenderska marka piwa nowym sponsorem EURO 2020](/images/stories/images/articles/eb9e7d53028bb8e999fd3fc6e37c195b2f81fff1.jpeg?resizeimage=w:20,r:1.77/images/stories/images/articles/eb9e7d53028bb8e999fd3fc6e37c195b2f81fff1.jpeg?resizeimage=w:20,r:1.77,t:c)
HEINEKEN to najbardziej międzynarodowy browar na świecie. Jest wiodącym deweloperem i sprzedawcą marek piwa premium i cydru. AdobeStock/licencja podstawowa
Umowa sponsorska
– Heineken cieszy się niezrównaną relacją z fanami piłki nożnej dzięki naszemu sponsorowaniu Ligi Mistrzów UEFA. Cieszymy się, że możemy dalej budować relacje z partnerstwem UEFA EURO 2020 – napisał Hans Erik Tuijt, dyrektor ds. Globalnego sponsoringu HEINEKEN, na ich oficjalnej stronie.
Dobry sponsor
Marka ogłosiła również, że przedłużyła umowę z UEFA Champions League o kolejne trzy lata, do 2024 roku. Zostaną również partnerem UEFA Europa Conference League, nowego klubowego turnieju UEFA, który ma rozpocząć się w sezonie 2021/22.
HEINEKEN to najbardziej międzynarodowy browar na świecie. Jest wiodącym deweloperem i sprzedawcą marek piwa premium i cydru. Grupa kierowana przez markę Heineken ma portfolio ponad 300 międzynarodowych, regionalnych, lokalnych i specjalnych piw i cydrów. HEINEKEN ma dobrze zrównoważony zasięg geograficzny i zajmuje pozycję lidera zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się.
Mistrzostwa Europy 2020
Jest to więc świetna okazja dla Heinekena, by jeszcze bardziej rozbudować markę firmy.
Zawody odbędą się od 12 czerwca do 12 lipca 2020 roku.
![Gość](/components/com_comprofiler/plugin/language/polish/images/tnnophoto.jpg?resizeimage=w:50,h:50,t:c)
To może Cię zainteresować