Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Życie w Holandii

Zgubione paczki i nieuczciwi kurierzy. PostNL z największą liczbą skarg

Adam Świerszcz

26 marca 2019 15:47

Udostępnij
na Facebooku
1
Zgubione paczki i nieuczciwi kurierzy. PostNL z największą liczbą skarg

Kurier PostNL. Flickr.com/Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)/Franklin Heijnen

PostNL otrzymało największą liczbę skarg od niezadowolonych klientów ze wszystkich firm pocztowych w Holandii. Przedstawiciele przedsiębiorstwa twierdzą, że ranking jest nieuczciwy.
testek
Reklama

Niezadowoleni klienci

W 2018 roku na firmę wpłynęło ponad 4600 skarg od nieusatysfakcjonowanych klientów. Dotyczyły one głównie zgubionych lub niedostarczonych paczek oraz nieprawdziwych stwierdzeń kuriera o nieobecności odbiorcy w domu.

„Na Klachtenkompas, internetowym forum Zrzeszenia Konsumentów, PostNL zawsze utrzymuje się na pierwszym miejscu, jeżeli chodzi o liczbę otrzymanych skarg” – twierdzi Olof King, dyrektor Zrzeszenia Konsumentów (Consumentenbond) w Holandii.

Niesprawiedliwy ranking

PostNL odpowiada na komentarze, mówiąc, że taka ilość skarg jest spowodowana dużą ilością paczek przesyłanych przez firmę. W 2018 roku dostarczyli ponad 251 milionów pakunków. Przedstawiciele poczty twierdzą, że ranking jest niesprawiedliwy, ponieważ nie bierze pod uwagę ilości przesyłek.

Dyrektor Zrzeszenia Konsumentów zarzuca PostNL niepoważne podejście do sprawy niezadowolonych klientów.

Firma twierdzi, że ciągle pracuje nad usprawnieniem obsługi klienta i poprawieniem jakości swoich usług.
Gość
Wyślij


Bliżej nas