Życie w Holandii
Zgubione paczki i nieuczciwi kurierzy. PostNL z największą liczbą skarg
1
Kurier PostNL. Flickr.com/Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)/Franklin Heijnen
PostNL otrzymało największą liczbę skarg od niezadowolonych klientów ze wszystkich firm pocztowych w Holandii. Przedstawiciele przedsiębiorstwa twierdzą, że ranking jest nieuczciwy.
Niezadowoleni klienci
W 2018 roku na firmę wpłynęło ponad 4600 skarg od nieusatysfakcjonowanych klientów. Dotyczyły one głównie zgubionych lub niedostarczonych paczek oraz nieprawdziwych stwierdzeń kuriera o nieobecności odbiorcy w domu.
„Na Klachtenkompas, internetowym forum Zrzeszenia Konsumentów, PostNL zawsze utrzymuje się na pierwszym miejscu, jeżeli chodzi o liczbę otrzymanych skarg” – twierdzi Olof King, dyrektor Zrzeszenia Konsumentów (Consumentenbond) w Holandii.
„Na Klachtenkompas, internetowym forum Zrzeszenia Konsumentów, PostNL zawsze utrzymuje się na pierwszym miejscu, jeżeli chodzi o liczbę otrzymanych skarg” – twierdzi Olof King, dyrektor Zrzeszenia Konsumentów (Consumentenbond) w Holandii.
Niesprawiedliwy ranking
PostNL odpowiada na komentarze, mówiąc, że taka ilość skarg jest spowodowana dużą ilością paczek przesyłanych przez firmę. W 2018 roku dostarczyli ponad 251 milionów pakunków. Przedstawiciele poczty twierdzą, że ranking jest niesprawiedliwy, ponieważ nie bierze pod uwagę ilości przesyłek.
Dyrektor Zrzeszenia Konsumentów zarzuca PostNL niepoważne podejście do sprawy niezadowolonych klientów.
Firma twierdzi, że ciągle pracuje nad usprawnieniem obsługi klienta i poprawieniem jakości swoich usług.
Dyrektor Zrzeszenia Konsumentów zarzuca PostNL niepoważne podejście do sprawy niezadowolonych klientów.
Firma twierdzi, że ciągle pracuje nad usprawnieniem obsługi klienta i poprawieniem jakości swoich usług.
To może Cię zainteresować