Rzeczniczka muzeum nauki Nemo powiedziała gazecie, że oni także mają pewne obiekcje co do kampanii reklamowej, a organizatorzy wydarzenia przyznali, że otrzymują coraz więcej związanych z tym tematem skarg.
„Część ludzi uważa, że jest to szokujący, wulgarny i seksistowski sposób mający za wszelką cenę przyciągnąć jak największą uwagę.” – powiedziała Caroline Vos z fundacji N8 Noc Muzeów. Z drugiej strony „osoby, do których skierowana jest kampania, czyli ludzie w wieku 18 – 35 lat, uważają, że plakaty są piękne i fajne.”
Vos dodała także, że głównym celem kampanii jest zwrócenie uwagi i rozpoczęcie dyskusji na temat współczesnego traktowania instytucji muzealnych i zmuszania ich do stawania się placówkami coraz bardziej komercyjnymi.
Co sądzicie o plakatach reklamujących Noc Muzeów? Są aż tak kontrowersyjne?
z: parool.nl / dutchnews.nl
To może Cię zainteresować