Jego międzynarodowa premiera odbędzie się dopiero za jakiś czas.
Nowy produkt jest znaczącym punktem podkreślającym zmianę strategii firmy. Jej zmarły już dyrektor, Freddy Heineken zarzekał się, że pod firmową nazwą Heinekena nigdy nie pojawi się jakiekolwiek piwo bezalkoholowe, a produkcja nawet lżejszych piw mogłaby zaszkodzić marce.
Obecny dyrektor firmy, Jean-Francois van Boxemeer ma jednak inne podejście i nie boi się zmian, dzięki czemu marka prężnie się rozwija. “Nowe piwo jest czymś ekscytującym,” - powiedział główny piwowar Heinekena, Willem van Wasberghe. “Jest to największa zmiana jaką Heineken wprowadził od lat, ponieważ dotyczy czegoś wypuszczonego pod flagową nazwą.”
Van Wasbeghe dodał także, że firma pracowała nad formułą bezalkoholowego piwa przez dwa lata i musiało ono spełnić rygory międzynarodowe. Co ciekawe, rynek piw bezalkoholowych bardzo szybko się rozwija i przykładowo w Hiszpanii stanowi 10% ogólnej sprzedaży piwa.
z:telegraaf.nl
To może Cię zainteresować