![Nowa stacja w Delft w końcu otwarta](https://www.mojaniderlandia.pl/images/stories/images/delft-feature.jpg?resizeimage=w:20,r:1.77https://www.mojaniderlandia.pl/images/stories/images/delft-feature.jpg?resizeimage=w:20,r:1.77,t:c)
Stwierdza również, że gdy pociąg przejeżdża przez tunel z maksymalną prędkością, ciśnienie powietrza rośnie do takiego poziomu, że szklane drzwi obrotowe prowadzące do głównej sali stacji poruszają się z niebezpieczną prędkością.
Rzecznik spółki ProRail potwierdza, iż sytuacja z drzwiami jest problematyczna, i obiecuje, że zostaną one zaadaptowane w taki sposób, by wysokie ciśnienie powietrza nie wywierało już takiego wpływu na ich działanie.
Tunel zaprojektowano dla pociągów jadących nawet do 140 km/h, w tym momencie prędkość tą ograniczono do 80 km/h. Rzecznik spółki dodaje w rozmowie z dziennikarzem – W tego typu projektach, gdy zostają one wprowadzone w życie, zawsze pojawiają się jakieś nieoczekiwane sytuacje.
Całkowity koszt projektu renowacji stacji i położenie podziemnej trakcji szacuje się na miliard euro.
z: dutchnews.nl
![Gość](/components/com_comprofiler/plugin/language/polish/images/tnnophoto.jpg?resizeimage=w:50,h:50,t:c)
To może Cię zainteresować