W walce o 10-letnia umowę Heineken pokonał inny holenderski koncern piwowarski, Grolsch, który zaopatrywał stadion przez ostatnie 21 lat - od momentu jego otwarcia.
Umowa dotyczy wszystkich wydarzeń odbywających się na stadionie (na co dzień domowego obiektu sportowego miejscowego klubu Ajax), zarówno sportowych, jak i rozrywkowo-kulturalnych.
Obiekt często nazywany jest ironicznie największą kawiarnią Amsterdamu, bo rocznie przelewa się na nim ok. 1,5 miliona kufli piwa.
Jako firma towarzysząca budynkowi od samego początku, Grolsch otrzymał możliwość dopasowania swojej oferty do tej złożonej przez swojego bezpośredniego rywala, jednak jak donoszą nieoficjalne źródła, obecna japońska spółka matka odmówiła wyłożenia wymaganych sum na marketing.
Umowa wejdzie w życie 31 lipca, a wraz z nią Heineken zmieni wystrój wszystkich 150 punktów sprzedaży na stadionie, gdzie otrzymać będzie można różne produkty oferowane przez koncern.
Dutchnews.nl
To może Cię zainteresować