Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Coca Cola  Benelux będzie walczyła z nadwagą

 
 fot: sxc.hu
  
Metro przeprowadziło wywiad z prezesem firmy Coca Cola Benelux Hassel de Jong na temat nowej kampanii, które ma na celu walkę z nadwagą.




 
 
Najpierw puszka coli, potem sport

Gigant napojów gazowanych zaczyna akcje skierowaną bezpośrednio do konsumentów coca coli. W reklamach, które pojawiły się w telewizji poprzedniej nocy jest kładziony nacisk na zbalansowaną dietę. Namawia się także na spalenie 139 kalorii, które są zawarte w jednej puszce napoju. Firma chce uświadomić ludziom co to jest bilans energetyczny i jak ważne jest dla zdrowia utrzymywanie stałej wagi. Otyłość to poważny problem społeczny i pomimo tego, że firma zarabia na większej sprzedaży, to nie chce być obojętna na tę kwestię. Coca cola zdaje sobie sprawę, że ich napoje są kojarzone z cukrem i nadwagą, dlatego zdecydowali się uświadamiać ludzi i pokazać im co mogą zrobić, aby nie wpaść w błędne koło tycia.

Coca Cola  Benelux będzie walczyła z nadwagą 
 foto:sxc.hu


Cola light ma już 30 lat

Prezes firmy podkreślił, że dba ją o zmniejszenie kalorii w swych napojach od dawna, bo już 30 lat temu wprowadzono na rynek Colę light. Potem w 2007 roku pojawiła się także cola Zero. Zasadą firmy jest także nie kierowanie żadnych reklam do dzieci poniżej 12 roku życia. Automaty z napojami nie są też ustawiane w szkołach podstawowych.

 A wy jak sądzicie, czy coca cola robi dostatecznie dużo aby zapobiegać nadwadze u swoich klientów?

 Źródło: metroniews.nl
Gość
Wyślij


Bliżej nas