fot: sxc.hu |
Gigant napojów gazowanych zaczyna akcje skierowaną bezpośrednio do konsumentów coca coli. W reklamach, które pojawiły się w telewizji poprzedniej nocy jest kładziony nacisk na zbalansowaną dietę. Namawia się także na spalenie 139 kalorii, które są zawarte w jednej puszce napoju. Firma chce uświadomić ludziom co to jest bilans energetyczny i jak ważne jest dla zdrowia utrzymywanie stałej wagi. Otyłość to poważny problem społeczny i pomimo tego, że firma zarabia na większej sprzedaży, to nie chce być obojętna na tę kwestię. Coca cola zdaje sobie sprawę, że ich napoje są kojarzone z cukrem i nadwagą, dlatego zdecydowali się uświadamiać ludzi i pokazać im co mogą zrobić, aby nie wpaść w błędne koło tycia.
foto:sxc.hu |
Cola light ma już 30 lat
Prezes firmy podkreślił, że dba ją o zmniejszenie kalorii w swych napojach od dawna, bo już 30 lat temu wprowadzono na rynek Colę light. Potem w 2007 roku pojawiła się także cola Zero. Zasadą firmy jest także nie kierowanie żadnych reklam do dzieci poniżej 12 roku życia. Automaty z napojami nie są też ustawiane w szkołach podstawowych.
A wy jak sądzicie, czy coca cola robi dostatecznie dużo aby zapobiegać nadwadze u swoich klientów?
Źródło: metroniews.nl
To może Cię zainteresować