Artykuł sponsorowany
Jak pamiętają cię klienci? Wszystko, co musisz wiedzieć o wizerunku firmy
Wizerunek twojej firmy jest niesamowicie istotny! eFAKTURA.nl
Według encyklopedii wizerunek firmy to wyobrażenie, głównie u klientów, obejmujące zbiór skojarzeń wywoływanych przy usłyszeniu nazwy firmy, lub ujrzeniu jej znaku graficznego. Myślisz sobie: przecież jestem jednoosobową działalnością, to mnie nie dotyczy? Nic bardziej mylnego!
Jak się nazywasz?
Wiesz, że działają już wyspecjalizowane firmy namingowe specjalizujące się właśnie w tworzeniu nazw firm? Tak, tak – to ważny element wizerunku przedsiębiorcy, ale nie dajmy się zwariować!
To, jak nazywa się twoja firma, wiele o tobie mówi. Możesz być Janem Bouw, albo Agnieszką Beauty – dodanie do nazwy firmy wyrazu bezpośrednio wskazującego na branżę jest sprawdzoną i popularną strategią namingową.
Można też postawić na zabawną, wpadającą w ucho, czy zapadającą w pamięć nazwę. Wśród użytkowników programu dla przedsiębiorców eFaktura.nl są firmy z branży kreatywnej jak Hopsalala (poznaj jej historię), Tymciowelove, czy też Szybki Jakub! Oryginalność i odwaga na pewno pomagają się wyróżnić. Raczej odchodzi się już od nazw typu Jarex, Budmar, Zygbud – trącą myszką, choć u wielu wciąż wywołują nutę nostalgii.
To, jak nazywa się twoja firma, wiele o tobie mówi. Możesz być Janem Bouw, albo Agnieszką Beauty – dodanie do nazwy firmy wyrazu bezpośrednio wskazującego na branżę jest sprawdzoną i popularną strategią namingową.
Można też postawić na zabawną, wpadającą w ucho, czy zapadającą w pamięć nazwę. Wśród użytkowników programu dla przedsiębiorców eFaktura.nl są firmy z branży kreatywnej jak Hopsalala (poznaj jej historię), Tymciowelove, czy też Szybki Jakub! Oryginalność i odwaga na pewno pomagają się wyróżnić. Raczej odchodzi się już od nazw typu Jarex, Budmar, Zygbud – trącą myszką, choć u wielu wciąż wywołują nutę nostalgii.
Jaki znak twój?
Logo, czy szerzej identyfikacja wizualna marki, to szeroki temat. Zatrzymajmy się jednak przy samym logo, czyli znaku graficznym charakterystycznym dla twojej firmy. Czy jest konieczne? Nie. Czy pomocne w tworzeniu wizerunku marki? Na pewno!
Jakie powinno być logo? Po pierwsze niepowtarzalne: to twój unikalny znak graficzny. Logo powinno nawiązywać swoim charakterem do branży, w której pracujesz. Może też bezpośrednio być przedstawieniem elementu z nazwy twojej firmy – jak w przypadku współpracującego z eFaktura.nl biura rachunkowego Pegaz Advies&Administratie.
Logo możesz umieszczać na wszystkich pismach, które trafiają do twojego klienta. Dodane na fakturze sprawia, że dokument wygląda jeszcze bardziej profesjonalnie. Zostawiasz po sobie dobre wrażenie i w ten sposób budujesz dobry wizerunek. W eFaktura.nl dodasz logo na fakturze! Z czasem twój znak stanie się coraz bardziej rozpoznawalny, a to wszystko dzięki twojemu zaangażowaniu w rozwój firmy!
Jakie powinno być logo? Po pierwsze niepowtarzalne: to twój unikalny znak graficzny. Logo powinno nawiązywać swoim charakterem do branży, w której pracujesz. Może też bezpośrednio być przedstawieniem elementu z nazwy twojej firmy – jak w przypadku współpracującego z eFaktura.nl biura rachunkowego Pegaz Advies&Administratie.
Logo możesz umieszczać na wszystkich pismach, które trafiają do twojego klienta. Dodane na fakturze sprawia, że dokument wygląda jeszcze bardziej profesjonalnie. Zostawiasz po sobie dobre wrażenie i w ten sposób budujesz dobry wizerunek. W eFaktura.nl dodasz logo na fakturze! Z czasem twój znak stanie się coraz bardziej rozpoznawalny, a to wszystko dzięki twojemu zaangażowaniu w rozwój firmy!
eFAKTURA
eFAKTURA
Rzecz o komunikacji i kulturze pracy
Posiadasz już nazwę, logo i zastanawiasz się, co jeszcze buduje wizerunek firmy?
Odpowiedź jest prosta: to, jak ją prowadzisz! Pomyśl, czy:
Ostatecznie to te zasady kształtują w kliencie poczucie, że zatrudnił do pracy właściwego człowieka. Będziesz mógł liczyć na jego rekomendacje, a to zaprowadzi cię do sukcesu!
Odpowiedź jest prosta: to, jak ją prowadzisz! Pomyśl, czy:
- Odbierasz telefony i oddzwaniasz do klientów
- Niezwłocznie odpowiadasz na maile
- Nie spóźniasz się na spotkania
- Tworzysz oferty z czytelnym zakresem twojej pracy
- Realizujesz projekty w wyznaczonym terminie
- Dbasz o jakość usługi
- Pilnujesz płatności i wystawiasz profesjonalne i bezbłędne faktury
Ostatecznie to te zasady kształtują w kliencie poczucie, że zatrudnił do pracy właściwego człowieka. Będziesz mógł liczyć na jego rekomendacje, a to zaprowadzi cię do sukcesu!
Jak cię widzą, tak cię piszą!
Zagadnienie wizerunku firmy dotyczy cię bezpośrednio, czy tego chcesz, czy nie. Klienci cię zapamiętują, zostawiasz po sobie i swojej pracy konkretne wrażenie: to ono decyduje, czy dana osoba wróci z kolejnym zleceniem.
Zadbaj o podstawowe elementy tworzące wizerunek twojej firmy. Pamiętaj, że sam jesteś jej najlepszą wizytówką!
Dołącz do tysięcy polskich przedsiębiorców w Niderlandach i skorzystaj z profesjonalnego program do wystawiania faktur eFaktura.nl
Zadbaj o podstawowe elementy tworzące wizerunek twojej firmy. Pamiętaj, że sam jesteś jej najlepszą wizytówką!
Dołącz do tysięcy polskich przedsiębiorców w Niderlandach i skorzystaj z profesjonalnego program do wystawiania faktur eFaktura.nl
Dlaczego księgowi polecają eFaktura.nl ?